Jarní termíny webinářů

Máte na starosti spisovnu a nevíte si s ní rady? Nebo očekáváte kontrolu z oblastního archivu a potřebujete dát své dokumenty či vedení spisové služby rychle do pořádku, ale sami na to nestačíte? A jak správně vést elektronickou spisovnu a vyhnout se nejčastějším pochybením?

Nevyhovuje Vám dubnový termín? Přihlaste se tedy na ten květnový, který jsme vypsali na 23. 5. 2024. 

 

Proč jít na webinář o spisové službě?

Protože každý původce musí přejít z výkonu spisové služby v listinnné podobě do elektronické – pro některé to bude novinka, jiní již k elektronizaci přistoupili s předstihem.  

Chystáte se na tento přechod také a nevíte, co od toho očekávat, nebo elektronickou spisovnu už vedete, ale máte stále spoustu otázek k jejímu správnému užívání?  

Např.:

  •     Jak je to s povinností vést elektronickou spisovou službu?
  •     Jak poznám, že vedu elektronickou spisovou službu řádně a v plném rozsahu?
  •     Jak mám pracovat s datovou schránkou v režimu elektronické spisové služby?
  •     Na co si dát pozor při výběru elektronické spisové služby?
  •     S jakými chybami se nejčastěji potkáváme u klienta, který provozuje elektronickou spisovou službu?
  •     a další... 

Proto neváhejte a přihlaste se na webinář, kde se s Vámi podělíme o naše zkušenosti, které jsme získali se službou Archiv bez starostí. Dozvíte se také o různých doporučeních vyplývající z naší dosavadní praxe, jak se vyhnout nejčastějším omylům ohledně elektronické spisové služby. Neváhejte si připravit také dotazy, které rádi zodpovíme.

DALŠÍ TERMÍNY NALEZNETE ZDE.

VÍCE WEBINÁŘŮ HLEDEJTE ZDE.

Pokud Vám nevyhovují nabízené termíny, neváhejte si se mnou domluvit individuální konzultaci na petra.vitkova@archivbezstarosti.cz