Termíny webinářů naleznete ZDE.

Chystáte se na tento přechod také a nevíte, co od toho očekávat, nebo elektronickou spisovnu už provozujete, ale máte stále spoustu otázek k jejímu správnému užívání? 

Např.:

  • Jak je to s povinností provozovat elektronickou spisovou službu?
  • Jak poznám, jestli používám elektronickou spisovou službu, nebo jen podací deník?
  • Je pravda, že zavedením elektornické spisové služby ztratí spisovna na listinné dokumenty smysl?
  • Jak mám pracovat s elektronickými dokumenty, pokud neprovozuji elektronickou spisovou službu?
  • S jakými chybami se nejčastěji potkáváme u klienta, který provozuje elektronickou spisovou službu?
  • a další... 

Pak jsme přesně pro vás připravili užitečný webinář, kde se s vámi podělíme o naše zkušenosti, které jsme získali při implementaci Archivu bez starostí. Na webináři se mimo jiné dozvíte také různá doporučení vyplývající z naší dosavadní praxe, jak se vyhnout nejčastějším omylům ohledně elektronické spisové služby a samozřejmě bude také prostor pro vaše dotazy.