Poskytované služby AbS
Tvorba a revize Spisového a skartačního řádu včetně plánu
- Aktualizaci provedeme na základě platné legislativy a metodických pokynů příslušných archivů.
Chybí vám Spisový řád včetně Spisového a skartačního plánu?
Zavolejte nám, vytvoříme vám zcela nový podle procesů ve vaší organizaci a v souladu s platnou legislativou.
Reorganizace spisovny
- Přímo v prostorách vaší spisovny provedeme podrobné třídění dokumentů dle doby vzniku a skartačního režimu.
- Zkontrolujeme jednotlivé spisy dle popisu, zalistujeme nezařazené dokumenty, přiřadíme dokumentům spisové znaky „S, V nebo A“, dokumentaci zařadíme do spisovny.
- Uložené dokumenty zavedeme do elektronické evidence.
Je vaše spisovna plná neroztříděných spisů v policích, v regálech a v koších? Nevíte jak na spisové znaky a lhůty?
Obraťte se na nás, každou spisovnu dáme do pořádku.
Popis regálového systému
- Provedeme popis regálového systému v souladu s elektronickou evidencí spisů. Lokace uložených spisů odpovídá elektronické evidenci.
Nemáte přehled o dokumentech, nachází se na více místech a pod správou více zaměstnanců?
Pomůžeme vám, spisy roztřídíme, uložíme do regálů ve spisovně, zavedeme řád se zápůjčním systémem.
Skartační řízení
- V rámci skartačního řízení připravíme skartační návrh.
- Fyzicky vyřadíme spisy ze spisovny, jimž uplynuly zákonem stanovené skartační lhůty. Připravíme a předáme archiválie zařazené ve skartačním řízení místně příslušnému archivu.
- Účastníme se archivních prohlídek ve vaší spisovně, komunikujeme s místně příslušným oblastním archivem.
- Odvezeme a dohlédneme na likvidaci dokumentů u našeho obchodního partnera zabývající se fyzickou skartací dokumentů.
- Ochrana dokumentů je zajištěna v každé fázi skartačního řízení.
- Zajistíme všechny administrativní podklady spojené s procesem skartace.
Nejste si jisti, které druhy dokumentů můžete skartovat a jaké mají skartační lhůty, zeptejte se nás!
Správa spisovny
- V rámci kalendářního roku vám zajistíme pravidelnou aktualizaci spisovny: provedeme třídění dokumentů dle doby vzniku a skartačního režimu, zalistujeme nezařazené dokumentů do spisovny, zaktualizujeme elektronický soupis dokumentů, připravíme a vyřídíme skartační řízení, archiválie předáme oblastnímu archivu a vyřazené dokumenty odvezeme k fyzické skartaci.
- Po celou dobu správy vám poskytneme konzultaci či podporu.
Nemáte kapacity pro vedení spisovny? Při změnách zaměstnanců dochází k chaosu ve vedení spisovny?
Obraťte se na nás, spisovna pod naší správou je vedena pravidelně, na profesionální úrovni, bez jakýchkoliv změn.